Sylwetki - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

O Klubie

Szanowni Klubowicze, drodzy goście, zachęcamy do kontaktu i podjęcia współpracy z naszymi trenerami. Jeśli w notce nie ma kontaktu do trenera, jest on możliwy poprzez Klub.
Na stronie prezentowane są sylwetki tylko niektórych osób zrzeszonych w Klubie. Klub liczy ponad 50 czynnych Członków i około 700 sympatyków. Jeśli szukacie Państwo specjalisty zapraszamy również do kontaktu poprzez Klub.

Krzysiek Adamski - wspieram firmy w osiąganiu wyników      biznesowych. Moje działania skierowane są na uprawnianie procesów      zachodzących wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Specjalizuję się      przede wszystkim w procesach dotyczących sprzedaży i zarządzania.
   
Od 16 lat pracuję jako trener i konsultant. Zrealizowałem ponad 2      000 dni szkoleniowych dla 6 000 uczestników. Miałem przyjemność      współpracować między innymi z  PKO BP, Santander Consumer Banku, ING Banku, mBanku, PZU, ERGO Hestii, Warty, Aviva, Travelplanet,      jak również z przedsiębiorcami prowadzącymi lokalne biznesy.
   
   
Prywatnie mieszkam we Wrocławiu, jestem tatą dwójki dzieci,      trenuję aikido i jeżdżę konno.
   
Więcej o mnie na stronie: www.krzysztofadamski.pl

Patrycja Agata Ancelewska – specjalizacje: zarządzanie biurem, profesjonalny sekretariat, motywowanie, ocena okresowa, obsługa klienta w tym międzynarodowego, różnice kulturowe w biznesie.

Piotr Babiński Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządzających (m.in. Prezes Zarządu Eduscho Polska i CEO Browaru Belgia). Absolwent UE w Krakowie;  umiejętności  menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania marketingowego, finansowego oraz HR doskonalił na stażach w Institut Français  de Gestion.

    
Od 10 lat trener biznesu, coach i mentor. Doradza firmom, uczy i wspiera menedżerów i handlowców w ich rozwoju, korzystając z własnych doświadczeń menedżerskich. Prowadzi  także szkolenia  w miejscu pracy (on the job training). Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową.
Specjalizuje się w sprzedaży i negocjacjach handlowych; przywództwie i zarządzaniu zespołem; komunikacji i asertywności; budowaniu relacji z klientem; zarządzaniu strategicznym.

Monika Borowiecka branża: ubezpieczenia i bankowość. Tematyka edukacyjna: komunikacja, techniki sprzedaży, jakość obsługi.

Łukasz Bukowiec - Trener, magistrant psychologii stosowanej, student ekonomii. Specjalizuje się w szeroko rozumianej branży e-commerce
(z handlem internetowym związany od 2004 roku). Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, funkcjonowania i promocji sklepów internetowych, a także rozpoczynania działalności w formacie “Start-Up". Interesuje się nowymi technologiami finansowymi (ze szczególnym naciskiem na wirtualną walutę Bitcoin), crowdsourcingiem, metodologią “Lean thinking” oraz zdrowym żywieniem. Prywatnie zapalony kucharz-amator, Couchsurfer i fan gier planszowych.

Dorota Czołak trener biznesu,  wykładowca,  psycholog  społeczny.

Praktyk zarządzania organizacją i zespołami. Ekspert w dziedzinie importu z Chin,  znawca kultury dalekowschodniej i pracy w środowisku międzykulturowym.
Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji biznesowej,  komunikacji międzykulturowej oraz szkoleniach dotyczących bezpiecznego importu z Chin. Prowadzi warsztaty kompetencji międzykulturowych dla biznesu oraz placówek oświatowych. Wspiera młodych przedsiębiorców jako mentor. Interesuje się kulturą chińską i zmianami społecznymi w Chinach.

www.eduforce.pl

Maciej Czarniawski - jest trenerem i konsultantem szkoleniowym, obecnie zajmuje się  organizacją szkoleń i rozwojem pracowników IBM TSS w Europie wschodniej i  centralnej. Szczególną uwagę zwraca na to, aby NIE stosować szkoleń  jako niewłaściwego zamiennika innych sposobów zwiększających efektywność  czy motywację.

Jacek Fidecki - Project Manager i trener. Ukończył The George Washington University School of Business uzyskując Master’s Certificate in Project Management. Od 10 lat zajmuje się zarządzaniem projektami, chętnie dzieląc się swoją wiedzą. Pracował dla dużych zagranicznych korporacji oraz dużych i średnich polskich firm, działających w sektorach usług, telekomunikacji, finansów oraz przemysłu. Posiada doświadczenie w pracy z zespołami międzynarodowymi.

Anna Florek-Paszkowska Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. zajmuje się prowadzeniem wykładów i szkoleń oraz realizacją projektów i pisaniem tekstów naukowych z zakresu: wielokryterialnych metod podejmowania decyzj, zarządzania jakością i zrównoważonej produkcji i konsumpcji żywności. Więcej...


    
    
    
    
Sebastian Florek-Paszkowski - anglista pracujący jako trener, koordynator szkoleń, dokumentalista. Prowadzi szkolenia z oprogramowania oraz miękkie wewnątrz firmy. Interesuje się dynamiką grupy, aspiruje do miana coacha. W wolnych chwilach gra w teatrze amatorskim.

Joanna Hetman-Krajewska – adwokat i radca prawny; magister prawa i amerykanistyki. Od 2003 r. prowadzi Kancelarię Prawniczą PATRIMONIUM w Warszawie, specjalizującą się w obsłudze prawnej w zakresie prawa własności intelektualnej (prawo autorskie, znaki towarowe, prawo konkurencji, prawo internetu, prawo reklamy). Autorka publikacji książkowych oraz wielu artykułów traktujących o aktualnych problemach prawnych, ukazujących się na łamach „Rzeczpospolitej”, „Biblioteki Analiz” i „Magazynu Literackiego Książki”. Od 2005 r. zajmuje się działalnością szkoleniową, prowadząc szkolenia i konferencje z zakresu prawa własności intelektualnej. Prowadziła szkolenia z zakresu prawa autorskiego dla takich podmiotów jak: TVP, WSiP, SGH, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Politechnika Gdańska, PWN, Instytut Badań Literackich PAN, Stowarzyszenie Tłumaczy Polskich. Inicjatorka i wykładowca na Studiach Podyplomowych „Edytorstwo i Rynek Książki” w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa w Warszawie. Ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Obecnie wykładowca prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Członek Komisji Prawa Autorskiego działającej przy Ministrze Kultury i Dziedzictwa Narodowego (trzecia kadencja). Kontakt: joannahetman@patrimonium.com.pl. Więcej: www.patrimonium.com.pl


Jacek Hołub dziennikarz i redaktor toruńskiego oddziału „Gazety Wyborczej”, z wykształcenia politolog i PR-owiec.

Marcin Gołębiewski - specjalista w dziedzinie bezpieczeństwa pracy, ochrony środowiska oraz systemów zarządzania. Zawodowo związany z dużymi organizacjami. Wykładowca i trener tematyki bhp na studiach podyplomowych. Specjalizacja: ocena ryzyka zawodowego, budowanie podejścia pro-aktywnego w bezpieczeństwie pracy, wykadkoznastwa, kreowanie kultury bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska.

Dorota Isajuk specjalizacje: zakładanie, prowadzenie i rozliczanie działalności gospodarczej, fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni, biznes plan, marketing, rozliczanie dotacji unijnych.

Jakub Izbicki - Trener, przedsiębiorca, coach, mentor. Jest właścicielem firmy działającej w obszarze sprzedaży i doradztwa. W przeszłości wieloletni pracownik korporacji, gdzie m.in. szkolił trenerów i prowadził międzynarodowe projekty Train-the-Trainer. W sumie przez kilkanaście lat zdobywania doświadczenia w przedsiębiorczości i działaniach trenerskich przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych.

Beata Jakubowska - założyciel i główny koordynator Klubu Trenerów Biznesu. Freelancer - trener, doradca, badacz społeczny, kierownik projektów. Specjalizacje: ewaluacja, satysfakcja kliena, efektywność szkoleń, zarządzanie projektami. Założyciel i instruktor w Kobiecej szkoły 4x4.

Małgorzata Kaźmierska - trener biznesu, coach i manager.

Projektuje i wdraża procesy doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzania, sprzedaży i teambuildingu.
Posiada ponad pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry managerskiej, działów sprzedaży i obsługi klienta (około 5000 godzin szkoleniowych).
Poprowadziła 1000 godzin coachingu (w tym ok. 600 godzin w pracy z top managerami - wyższa kadra zarządzająca, zarządy spółek).
Manager zespołów sprzedażowych i  nie tylko. Autorka i realizatorka projektów szkoleniowych dla firm z branży: telekomunikacyjnej, FMCG, rekrutacyjnej oraz hazardowej.
Największą satysfakcję czerpie z wspierania w rozwoju.

Anna Kędzierska - psycholog i trenerka umiejętności psychospołecznych. Specjalizuje się w szkoleniach  z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych, zarządzania wizerunkiem, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołu i innych. Od 2006 roku współpracuje z mediami jako ekspert. Komentuje między innymi dla TVN, TVN24, Polsatu, TVP a także rozgłośni radiowych i prasy. więcej...

Karina Klar-Świderska - Senior Trener, prakyk, specjalista od edukacji dorosłych. Absolwentka studiów trenerskich na kierunku: Trener rozwoju osobistego i zawodowego, absolwentka studiów MBA. Obecnie jako trener wewnętrzny w organizacji finansowej, prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży, szkolenia produkowe. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie.

    

Beata Knap - trener rozwoju osobistego i zawodowego, w trakcie kształcenia psychologicznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu mowy ciała, autoprezentacji, wizerunku biznesowego, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej i innych zagadnień związanych z rozwojem osobistym. W swoich szkoleniach koncentruję się na zdiagnozowanych potrzebach biznesowych i indywidualnych oczekiwaniach uczestników. Interesuje się wizerunkiem politycznym, komunikacją i sprzedażą niewerbalną. Uwielbia biografie i historię ciekawych ludzi.

    
    

Anna Krajewska – trener biznesu, doradca zawodowy, nauczyciel akademicki. Od wielu lat wiedzę, umiejętności i doświadczenie menedżera, przedsiębiorcy, trenera, doradcy zawodowego, wykorzystuje zarówno do prowadzenia   szkoleń biznesowych, jak i do udzielania wsparcia osobom rozpoczynającym nowy etap w ścieżce kariery zawodowej.   Człowiek biznesu w nauce, człowiek nauki w biznesie.   Doświadczenie w biznesie zdobywała   m.in. jako dyrektor handlowy i właściciel firmy szkoleniowej, a doświadczenie w nauce pracując jako trener - instruktor w Centrum Szkoleń i Doradztwa Zawodowego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Jakub Kucharzak - właściciel firmy szkoleniowo - usługowej COMPENDIUM, działającej w  zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej i pierwszej pomocy na terenie  całego kraju. Specjalizuje się w szkoleniach z pierwszej pomocy,  BHP, prawa pracy i ochrony p.poż. Po za własną działalnością pracuje  również w międzynarodowej firmie logistycznej, gdzie koordynuje duży projekt związany z  szkoleniem pracowników z udzielania  pierwszej pomocy przed medycznej, a także pełni funkcję Głównego  Inspektora ds. BHP.
Absolwent Szkoły Aspirantów Państwowej Straży  Pożarowej w Poznaniu, gdzie uzyskał tytuł Inspektora p.poż, a także  Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, gdzie ukończył studia w  zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. W między czasie uczęszczał na  studia podyplomowe z coachingu w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.  Bezpieczeństwo w pracy traktuje nie jako obowiązek a misję do  spełnienia. Jak sam mówi świadomość pracownika jest kluczem do sukcesu w   tym zawodzie.

Marcin Łukaszewiczmanager i niezależny trener z 16 letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz w zarządzaniu sprzedażą.

    
Obecnie doradza, firmom i instytucjom, szkoli zespoły sprzedażowe oraz managerów liniowych z wielu branż, takich jak: farmacja, motoryzacja, FMCG, przemysł, finanse i bankowość, branża wydawnicza, edukacyjna, instytucje publiczne i wielu innych.
Zwrot z inwestycji uważa za kluczowy dla swoich Klientów dlatego w swoim podejściu uwzględnia przede wszystkim finalny efekt biznesowy, mając zawsze na uwadze, że biznes tworzą ludzie. Więcej

Mariusz Pająk – Wyższe Studia Magisterskie na kierunku Socjologia, Katolicki Uniwersytet Lubelski, wydział Nauki Społeczne - specjalność ekologia, podyplomowo Zarządzanie i Organizacja oraz Akademia Trenera Biznesu - Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w działach sprzedaży. Obecnie handlowiec w dużej korporacji – branża paliwowa. Zainteresowania zawodowe to zagadnienia dotyczące komunikacji i współpracy oraz motywacji w wielu aspektach. Poza pracą zawodową śpiewa w chórze, biega, obserwuje ludzi a zwłaszcza siebie. Uwielbia swoją rodzinę w tym dwa koty i szarlotkę domowej roboty.

Jacek Krzysztof Pęczak – Doradca biznesu z 20-letnią praktyką zawodową. Pracował jako księgowy, właściciel biura rachunkowego oraz menedżer administracyjny i finansowy. Od 10 lat realizuje projekty wdrożeniowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w polskich organizacjach. Prowadzi szkolenia w zakresie: rachunkowości, finansów, kadrowo-płacowym, partnerstwa lokalnego, ekonomii społecznej, zarządzania NGO oraz kierowania zespołem i zawierania umów. Posiada bogate doświadczenie w zakresie funkcjonowania organizacji pozarządowych i rozliczania dotacji budżetowych oraz z EFS. wiecej...

Kamila Radzyńska - trener biznesu specjalizująca się w komunikacji międzykulturowej. Romanistka, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym.
Codzienne kontakty z dostawcami z Azji i Europy wzbogacają jej szkolenia z różnic kulturowych w biznesie.
Prowadzi treningi interkulturowe z obszarów : Korea Południowa, Chiny, Francja, Włochy,Belgia i Szwecja.
Chętnie opowiada o Chinach po francusku łacząc starą i nową pasję.
Więcej informacji: www.kamila-radzynska.pl  

Urszula Rudzka- Stankiewicz -  doświadczony menedżer projektów, trener i psycholog. Prowadzi zarówno duże projekty szkoleniowo – rozwojowe, jak i osobiście pracuje na sali szkoleniowej, jako trener i facylitator. Twórca metody wdrażania zmian procesów Espresso Workshops oraz schematu pracy moderacyjnej Meeting Facilitation Tool. Propagatorka grywalizacji w ujęciu Human Focused Design, stosowanej zarówno bez, jak i z wykorzystaniem nowoczesnej technologii (partner współpracujący platformy gamifikacyjnej Tribeware). Właścielka firmy doradczo-szkoleniowej FreshHR oraz sklepu internetowego z materiałami dla trenerów GadzetyTrenera.pl. Prywatnie mama dwójki maluchów, zakochana w kuchni włoskiej i tenisie ziemnym.

Violetta Rutkowska badacz rynku, właścicielka firmy badawczo-doradczej "Synergia".
więcej...

Anna Sabat Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi szkolenia z zarządzania. Jest wielką zwolenniczką współpracy biznesowej i klastrów.
więcej...

    
Artur Scisłowski - psycholog, trener i psychoterapeuta. Od 2004 roku pracuje z młodzieżą niepełnosprawną w Ośrodku dla Dzieci Niewidomych w Laskach. Prowadzi także warsztaty rozwoju osobistego dla różnorodnych grup (lekarzy, nauczycieli, studentów, osób bezrobotnych i niepełnosprawnych). Od 2015 roku studiuje w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Psychoterapia Gestalt, czyli nurt humanistyczno-egzystencjalny, jest dla niego nie tylko dobrym sposobem na pracę terapeutyczną, lecz także uniwersalnym podejściem możliwym do zastosowania w wielu dziedzinach i różnych środowiskach. Miłośnik gier szkoleniowych, duńskich klocków i podróży. Prywatnie mąż i tata.
Izabela Sarna – absolwentka Praktycznej Psychologii Społecznej w SWPS, trenerka warsztatu psychologicznego (INTRA), certyfikowana trenerka FRIS-style myślenia, freelancerka. Posiada 17-letnie doświadczenie jako menadżer w administracji publicznej. Ma za sobą 20 lat rozwijania swojego potencjału liderskiego, doskonalenia efektywności zawodowej i osobistej oraz inspirowania innych do rozwoju. Wyznaje zasadę, że każdy jest kowalem własnego losu i że dzięki proaktywności stajemy się sprawczymi, skutecznymi osobami oraz poszerzamy efektywnie swoją strefę wypływu. Prywatnie żona Grzegorza, mama Krzysia.

Agnieszka Szepielow Teorię  Ograniczeń praktykuje, popularyzuje i wdraża od 2000 roku. Światowej  klasy ekspertka, współpracowała z twórcą TOC – dr Goldrattem.

Realizuje  projekty usprawniające uzyskując znaczące wyniki w przeciągu tygodni (a  nie lat). Programy edukacyjne takie jak studia podyplomowe, Akademia  TOC, kursy eksperckie zarówno w Polsce jak i na świecie m.in. w USA,  Indiach, UK, RPA przybliżają podejście praktykom - zarówno konsultantom  jak i przedstawicielom organizacji z różnych branż. Więcej...

Agnieszka Wąsik -  filolog klasyczny, trenerka, coach językowy i lektorka języka polskiego jako obcego. Na co dzień prowadzi  szkołę języka polskiego dla obcokrajowców "Polski do kwadratu", prowadzi szkolenia i pisze doktorat na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmach międzynarodowych i placówkach dyplomatycznych w  Polsce oraz w szkolnictwie wyższym w Polsce i w USA. Fascynuje ją edukacja wielokulturowa i międzykulturowa, technologiczny wymiar humanistyki i ludzie - wszyscy razem i każdy z osobna. Prowadzi stronę facebook.com/agneswasik

Marian Wątroba -  trener i doradca z zakresu aspektów psychologicznych i społecznych organizacji. Od kilkudziesięciu lat pracuje czynnie jako terapeuta indywidualny i grupowy, prowadzi treningi psychologiczne, warsztaty z zakresu umiejętności społecznych indywidualnych i organizacyjnych.  Oprócz doświadczenia w zakresie psychologii, posiada liczne doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w organizacjach różnych branż. W Globalnej Sieci TenStep jest szczególnie ceniony za programy wsparcia i rozwoju trenerów i doradców oraz za wsparcie wdrożeń zarządzania projektami w aspektach psychologii zmiany. Więcej...

    

Agnieszka Woś  -  Coach, Konsultant, Trener Biznesu. Praktyk biznesu z 18 letnim doświadczeniem korporacyjnym w branży usług. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży oraz rozwoju osobistego.W coachingu stosuje różnorodne metody, miedzy innymi wykorzystuje autorskie karty coachingowe. Więcej na stronie: www.synapsazone.pl

Mariusz Zagórski - doktor nauk humanistycznych, filolog klasyczny i literaturoznawca, pracownik naukowy Wydziału Polonistyki UW, autor tekstów naukowych oraz literackich, tłumacz poezji starożytnej. Pracę naukową skutecznie łączy z doświadczeniami biznesowymi. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z wystąpień publicznych i warsztatów pisarskich. Więcej...

    
Marzena Ziębicka-Leśnik - wieloletni praktyk Biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu na wysokich stanowiskach menedżerskich  (m.in. Dyrektor HR w Lionbridge, Dyrektor Komunikacji, Dyrektor Relacji Zewnętrznych, Dyrektor Centrum Szkoleń, Marketing & Advertisement Manager w Alcatelu Polska).
Interesuje się przede wszystkim zarządzaniem i rozwojem. Szczególnie zainteresowana wielokulturowością, z bogatymi  doświadczeniami zawodowymi w tym obszarze, począwszy od 10-letniej pracy w Filmie Polskim przy promocji i sprzedaży filmów polskich do wielu krajów świata i organizację polskich ekspozycji na międzynarodowych festiwalach filmowych,  poprzez pracę w korporacjach międzynarodowych (Alcatel Alsthom, Alcatel, Lionbridge) w środowisku wielokulturowym.
Jest autorką i trenerką różnych szkoleń o tematyce wielokulturowości a także szkoleń z zakresu zarządzania, przywództwa, komunikacji, rozwoju osobistego, etyki, PR i HR.  Ma doświadczenie pracy  w firmach cechujących się wyjątkową dynamiką zmian i najwyższymi standardami pracy.

W czasie wolnym najchętniej poznaje świat, podróżując lub czytając

Grażyna Żarlickaekspert systemów zarządzania ISO 9001, 22000, 27001, 14001 i PN-N 18001. Doradca, trener, konsultant, właścicielka firmy AS - QUAL Szkolenia Doradztwo Audity.
więcej...


Jerzy Żylak - trener biznesu specjalizujący się w szkoleniach: zakupowych, sprzedażowych, międzykulturowych, z negocjacji.  Absolwent Wydz. Handlu Zagranicznego SGH oraz podyplomowych studiów trenerskich w Instytucie Zastosowania Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ponad 30 lat pracował w biznesie międzynarodowym, jako: produkt manager, Dyr. Dz. Zakupów, Dyr. Handlowy Non-Food, Dyr. Marketingu i Sprzedaży, Dyr. Zaopatrzenia i Logistyki, Dyr. Zarządzający. Od 2010 r. właściciel firmy Juwanela Consulting Jerzy Żylak i zajmuje się szkoleniami biznesowymi, consultingiem, projektami strategicznymi i rozwojowymi. Wykładowca na studiach podyplomowych w SGH. Więcej informacji: http://www.goldenline.pl/jerzy-zylak/

Specjalizacje trenerskie Klubowiczów:

Szkolimy z różnorodnych tematów, a oto niektóre z nich:

  • księgowość


  • psychologia biznesu


  • sprzedaż B2B, B2C, H2H




  • obsługa klienta


  • rachunkowość zarządcza


  • BHP




  • szkolenia medyczne


  • ISO


  • zarządzanie projektami




  • profesjonalny sekretariat


  • badania społeczne


  • komunikacja biznesowa




  • MS Office


  • zarządzanie jakością


  • praca zespołowa




  • działalność gospodarcza


  • szkolenia dla branży motoryzacyjnej


  • finanse




  • NGO


  • coaching


  • prawo




  • zarządzanie zasobami ludzkimi


  • call center


  • zarządzanie i przywództwo




  • zarządzanie czasem


  • ewaluacja


  • harmonogramowanie




  • handel zagraniczny


  • zarządzanie zmianą


  • wystąpienia publiczne




  • motywowanie zespołu


  • dotacje unijne


  • PR




  • szkolenia dla trenerów


  • rozwój osobisty


  • analiza finansowa




  • trening interpersonalny


  • zarządzanie strategiczne


i wiele innych.




 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego