Menu główne:
Harmonogram:
09:30-10:00 – Czas na rozpłaszczenie się, przywitanie i zrobienie sobie kawy oraz zaprzyjaźnianie sie.
10:00-10:15 – Dzień dobry!
12:30-14:00 - Dlaczego tak trudno jest wyjść poza schemat przy tworzeniu rozwiązań w obszarze Customer Experience? - dr Agnieszka Szostek*
16:30-17:00 - Zamknięcie sesji i podsumowania
* Warsztat będzie prowadzony z wykorzystaniem nietypowych kart - kliknij aby zobaczyć więcej
Prowadzący:
Dorota Czołak – trener biznesu, wykładowca, psycholog społeczny.
Anna Krajewska – jako trener działa od 2004 roku. Trenerską drogę rozpoczęła od szkoleń wewnętrznych dla firmy, grupy, kontrahentów, szkoleń twardych, produktowych, przez sprzedaż, negocjacje do zarządzania nią oraz zespołem, do treningu dydaktycznego, nauczycieli i trenerów. Od 2008 roku w tym samym obszarze jest wolnym strzelcem, trenerem biznesu i doradcą zawodowym, od 2010 także nauczyciel akademicki. Dziś trener instruktor w Centrum Szkoleń i Doradztwa Zawodowego UKSW. Autorka kilku artykułów, kursów e-learningowych, podręcznika wraz z materiałami dla nauczycieli „Kompetencje personalne i społeczne”. Tworzy programy dydaktyczne, projektuje i prowadzi szkolenia. Pracuje z biznesem, administracją publiczną, oświatą (z nauczycielami i młodzieżą). Zobacz na akrajewska.pl