
Jakość obsługi klienta a standaryzacja
Z czego składa się standard obsługi klienta, skąd biorą się poszczególne elementy i jakie mają znaczenie? Jak budować i wdrażać standard? Czy standaryzacja wspiera jakość obsługi klienta? Te i wiele
Z czego składa się standard obsługi klienta, skąd biorą się poszczególne elementy i jakie mają znaczenie? Jak budować i wdrażać standard? Czy standaryzacja wspiera jakość obsługi klienta? Te i wiele
aspekty prawa autorskiego Tworząc, niejednokrotnie sięgamy do cudzej twórczości. Choć podstawową zasadą prawa autorskiego jest konieczność uzyskania zgody podmiotu uprawnionego na korzystanie z cudzego utworu, jednak pod pewnymi warunkami można
Mam feedbackowego świra, zdecydowanie i nie ma co się wypierać. Kiedyś byłam zagorzałą zwolenniczką niektórych modeli informacji zwrotnej i potrafiłam absolutnie każdego przekonać, że to najlepsze narzędzie rozwoju. Podstawa porozumiewania
Mimo że Google po wpisaniu „sala szkoleniowa miasto” zasypie każdego takim wyborem, aż się zakręci w głowie, ludzie wciąż pytają: kto mi poleci salę szkoleniową? Na grupach, forach, mailowo i
Miło mi poinformować, że dostępny jest już Raport z Ogólnopolskiego Badania Trenerów. Cieszymy się tym bardziej, że Klub był partnerem tej inicjatywy. Badanie miało na celu znaleźć odpowiedzi na pytania związane
Copyright © 2025 klubtrenerowbiznesu.pl. All Rights Reserved