dołącz do klubu

Jak zostać Klubowiczem?

Jeśli jesteś trenerem, osobą zainteresowaną rozwojem swoich kompetencji, szukasz inspiracji, interesuje Cię integracja ze środowiskiem trenerskim – zapraszamy do przyłączenia się do grona osób zrzeszonych w Klubie Trenerów Biznesu.

W naszej społeczności cenimy różnorodność. U nas psycholog uczący jak poprawnie się komunikować spotyka się z księgowym, który dysponuje wiedzą tajemną dotyczącą kont i prawa. Łączy nas chęć ciągłego doskonalenia się i wzajemnego inspirowania.

Jak dołączyć do klubu trenerów?

Zapraszamy Cię do trenerskiego grona

Dla Klubowiczów

WIEDZA

Trener to zawód szczególny. Wymaga zarówno wiedzy teoretycznej jak i praktycznego doświadczenia, ale to nadal za mało aby być dobrym trenerem. Ważna jest też forma. Czasem może nawet ważniejsza od branżowej wiedzy. Co z tego, że znasz wszystkie niuanse w swojej branży skoro nie potrafisz ich przekazać. Szkolenia, w dużej mierze ze względu na fundusze europejskie, stały się bardzo popularną formą kształcenia dorosłych. Dziś aby być skutecznym trenerem nie wystarczy mieć w miarę dobrą dykcję, opanowaną mowę ciała i składnie budować zdania. Potrzebujesz czegoś więcej.
Dzięki możliwościom, które stwarza Klub możesz:

  • udoskonalać swoje szkolenia tak aby były nowatorskie i zaskakujące w swojej formie,

  • odkrywać własny indywidualizm i pracować nad niedoskonałościami,

  • być na bieżąco z nowinkami w świecie szkoleń,

  • uzyskać poradę w trudnej sytuacji szkoleniowej,

  • a, gdy zabraknie Ci pomysłów skorzystać z inspiracji innych trenerów.

Jak?

  • Bierz czynny udział w Klubowych Warsztatch Trenerskich, jest ich 4 całodzienne, na żywo w Warszawie, 1 dwudniowe wyjazdowe, oraz 2 online w ciągu roku.
  • Korzystaj z materiałów zgromadzonych w Strefie Klubowicza.
  • Skorzystaj z koleżeńskiej superwizji zapraszając inne osoby z Klubu na swoje zajęcia lub inne wystąpienia.
  • Wyślij na adres klubowy opis trudnej sytuacji lub innego problemu aby uzyskać porady (możesz to zrobić anonimowo).
  • Czytaj cyklicznie przesyłane maile w których znajdziesz trenerskie ciekawostki i inspiracje.

PROMOCJA

Ludowa mądrość głosi: schowaj się, a nie znajdą Cię. Jeśli jesteś trenerem etatowym, związanym z jedną organizacją i nie planujesz zmiany, możliwości promocyjne nie będą dla Ciebie interesujące. Jeśli jednak samodzielnie zdobywasz zlecenia, możesz wykorzystać swoją obecność w Klubie aby:

  • dotrzeć do większej ilości klientów,

  • zwiększyć rozpoznawalność własnej osoby,

  • potwierdzić w oczach klientów swoje kompetencje,

  • skuteczniej rekrutować na szkolenia otwarte.

Jak?
Oczywiście samo wpisanie w CV faktu przynależności do organizacji branżowej jest atutem, ale można więcej. Prześlij informacje o sobie do umieszczenia w zakładce Sylwetki. Napisz artykuł lub inny tekst do opublikowania na klubowej stronie oraz fan pagach. Dziel się publicznie swoją wiedzą komentując pytania i artykuły w zakładce Wiedza i na Facebooku. Proponuj i prowadź panele na spotkaniach klubowych. Przesyłaj materiały dla innych klubowiczów, zawsze opatrzone będą Twoim nazwiskiem.

PRACA

Firmy i organizacje, a czasem osoby prywatne przesyłają na klubowy adres propozycje prowadzenia szkoleń. Jeśli termin jest pilny, a klient potrzebuje natychmiastowego kontaktu przekazuję bezpośrednio dane do osoby, która w informacjach o sobie podała odpowiedni zakres kompetencji. Wszyscy Klubowicze otrzymują maila z zaproszeniem do współpracy. Jeśli w ciągu 3-5 dni nikt nie odpowie, wiadomość przesyłana jest do Sympatyków, a następnie publikowana w internecie.

Jeśli Twoje szkolenia/warsztaty są dedykowane trenerom, możesz złosić realizację swojej propozycji w ramach programu Uczymy Trenerów z Doświadczeniem.
Jeśli zależy Ci na tym aby nie przeoczyć propozycji, podaj jako kontaktowy ten adres mail, który regularnie odbierasz.
Możesz też otrzymać zaproszenie do współpracy od innej osoby z Klubu. Rzadko zdarza się aby taka propozycja była przesyłana w mailingu. Najczęściej Klubowicz kontaktuje się bezpośrednio z osobą, którą chce zaprosić do współpracy. Oczywiście aby się z kimś chcieć skontaktować najpierw trzeba go poznać. Daj się poznać innym, patrz jak to zrobić powyżej.

GADŻETY

Korzystanie z gadżetów jest dobrowolne. Jeśli potrzebujesz czegoś z listy poniżej, skontaktuj się.

  • dostęp do formularza on-lin na potrzeby przeprowadzania badań potrzeb uczestników szkoleń oraz oceny szkolenia po jego zakończeniu,

  • stały rabat na cały asortyment skleu www.gadzetytrenera.pl,

  • oferty specjalne: tańsze wejściówki na szkolenia i eventy, preferencyjne warunki zakupu towarów i usług.