Zakres szkolenia:
1. Proces projektowania programu wykorzystującego mechanizmy grywalizacji:
- Definiowanie celów programu na poziomie zachowań odbiorców (desired actions)
- Opis grupy użytkowników
- Planowanie punktów pomiaru poziomu realizacji celów
2. Budowanie angażującego środowiska działania w oparciu o model Octalysis Framework.3. Analiza przypadków użycia.
4. Praktyczna praca nad własnym programem.
Uczestnicy:
- Trenerzy, szkoleniowcy, edukatorzy.
- Eksperci z obszaru HR, komunikacji wewnętrznej lub wsparcia sprzedaży.
- Managerowi, kierownicy projektu, liderzy zmian.
Program szkolenia
Szkolenie zbudowane jest z sześciu 1,5 godzinnych modułów online oraz aktywności wdrożeniowych. Najbardziej skorzystasz z tej formy, jeśli w tym okresie będziesz mieć możliwość pracy nad własnym konkretnym programem edukacyjnym lub zmiany organizacyjnej. W ramach wsparcia poszkoleniowego uczestnicy mają możliwość godzinnej konsultacji indywidualnej z trenerem w obszarze dot. programu, nad którym pracowali na szkoleniu.
Program nie obejmuje nauki korzystania z dostępnego na rynku oprogramowania – dobrym uzupełnieniem tego szkolenia może okazać się program: Nowe technologie w pracy trenera.
MODUŁ 1. Wprowadzenie, kluczowe pojęcia i zasady, planowanie celów programu na poziomie obserwowalnych zachowań uczestników
Zadanie własne. Przygotowanie i analiza wstępna własnego programu, na którym uczestnik będzie pracował w trakcie kolejnych sesji, zaplanowanie mierzalnych celów programu oraz listy uruchamianych zachowań
MODUŁ 2. Model Octalysis Framework cz. 1 – struktura modelu oraz mechanizmy z zakresu motywacji dążenia
Zadanie własne. Zaplanowanie i opisanie wykorzystania 3 wybranych mechanizmów z zakresu omawianych na szkoleniu
MODUŁ 3. Model Octalysis Framework cz. 2 –mechanizmy z zakresu motywacji wyniku, treści oraz unikania
Zadanie własne. Zaplanowanie i opisanie wykorzystania 3 wybranych mechanizmów z zakresu omawianych na szkoleniu
MODUŁ 4. Ścieżka uczestnika, czyli planowanie kolejności działań z uwzględnieniem mechanizmów dynamiki zaangażowania, procesu uruchamiania i utrwalania nowych zachowań oraz pętli informacji zwrotnej u układzie indywidualnym i uczenia się wzajemnego
Zadanie własne. Zaplanowanie ścieżki uczestnika własnego programu
MODUŁ 5. Planowanie komunikacji aktywizującej (start programu), punkty pomiaru realizacji celów programu w trakcie trwania oraz działania zamykające
Zadanie własne. Zaplanowanie startu oraz zakończenia programu oraz sposobu monitorowania realizacji celów w trakcie jego trwania
MODUŁ 6. Sesja pytań i odpowiedzi w oparciu o potrzeby uczestników. Podsumowanie i zakończenie.
Konsultacje indywidualne z trenerem
TERMINARZ:
M1 - 16.11.2020 godz. 10:00
M2 - 18.11.2020 godz. 10:00
M3 - 20:11.2020 godz. 10:00
M4 - 23.11.2020 godz. 10:00
M5 i M6 - 25.11.2020 10:00
Konsultacje indywidualne 1 godz. uczestnik, w terminie do 30 dni po zakończeniu uczestnictwa w warsztatach.
Należy przygotować się na bardzo intensywne szkolenie i pracę pomiędzy modułami. Efekty będą zdumiewające ale tylko wtedy, gdy jesteś gotowy/a na wysiłek niezbędny by je osiągnąć.
LICZBA GODZIN: 6x2 godz. dydaktyczne = 12 godzin
LOKALIZACJA: Platforma BBB, uczestnikom zostanie przekazany link. Udział nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Zalecane wykorzystanie przeglądarki Chrome w urządzeniu posiadającym: głośnik, mikrofon oraz kamerę.
CENA:
Wszystkie moguły: Trenerzy niezwiązani z Klubem - 980zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 880zł, Klubowicze – 780zł.
Moduły 1,2,3 : Trenerzy niezwiązani z Klubem - 730zł, Sympatycy Klubu i Członkowie grupy TTT – 630zł, Klubowicze – 530zł
Moduły 4, 5, 6 są rodzajem mentoringowego poprowadzenia wdrożenia, jeśli czujesz, że podołasz temu samodzielnie wybierz opcję 1,2,3. Można też w trakcie podjąć decyzję o przedłużeniu uczestnictwa lub o samodzielnym wdrożeniu.
CENA OBEJMUJE: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o uczestnictwie.