Sylwetki - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

O Klubie

Szanowni Klubowicze, drodzy goście, zachęcamy do kontaktu i podjęcia współpracy z naszymi trenerami. Jeśli w notce nie ma kontaktu do trenera, jest on możliwy poprzez Klub.
Na stronie prezentowane są sylwetki tylko niektórych osób zrzeszonych w Klubie. Klub liczy ponad 70 czynnych Członków i około 800 sympatyków. Jeśli szukacie Państwo specjalisty zapraszamy również do kontaktu poprzez Klub.

Krzysiek Adamski - wspieram firmy w osiąganiu wyników biznesowych. Moje działania skierowane są na uprawnianie procesów zachodzących wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Specjalizuję się przede wszystkim w procesach dotyczących sprzedaży i zarządzania.
Od 16 lat pracuję jako trener i konsultant. Zrealizowałem ponad 2000 dni szkoleniowych dla 6000 uczestników. Miałem przyjemność współpracować między innymi z  PKO BP, Santander Consumer Banku, ING Banku, mBanku, PZU, ERGO Hestii, Warty, Aviva, Travelplanet, jak również z przedsiębiorcami prowadzącymi lokalne biznesy.
Prywatnie mieszkam we Wrocławiu, jestem tatą dwójki dzieci, trenuję aikido i jeżdżę konno.
Więcej o mnie na stronie: www.krzysztofadamski.pl

Patrycja Agata Ancelewska – specjalizacje: zarządzanie biurem, profesjonalny sekretariat, motywowanie, ocena okresowa, obsługa klienta w tym międzynarodowego, różnice kulturowe w biznesie.

Piotr Babiński Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządzających (m.in. Prezes Zarządu Eduscho Polska i CEO Browaru Belgia). Absolwent UE w Krakowie;  umiejętności  menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania marketingowego, finansowego oraz HR doskonalił na stażach w Institut Français  de Gestion.

    
Od 10 lat trener biznesu, coach i mentor. Doradza firmom, uczy i wspiera menedżerów i handlowców w ich rozwoju, korzystając z własnych doświadczeń menedżerskich. Prowadzi  także szkolenia  w miejscu pracy (on the job training). Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową.
Specjalizuje się w sprzedaży i negocjacjach handlowych; przywództwie i zarządzaniu zespołem; komunikacji i asertywności; budowaniu relacji z klientem; zarządzaniu strategicznym.
Daniel Bordman – trener, coach ICC, zawodowy aktor, projektant komunikacji i doświadczeń klienta. Szkoli z BYCIA PUBLICZNEGO, zmienia głosy, ułatwia komunikację, wspiera kreatywność, udoskonala obsługę. Pracował między innymi dla takich firm jak ABC DATA SA., Alcatel – Lucent Polska, Benefit Systems SA, Ciech SA., Citi Handlowy, Delloite, General Electric, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, ITI, Johnson&Johnson, Politechnika Łódzka, PWC, Roche Polska, SGH w Warszawie, Teekanee, The Royal Bank of Scotland, VOX Meble, YES Biżuteria i wielu innych.
Więcej informacji do znalezienia na www.bordman.pl

Monika Borowiecka branża: ubezpieczenia i bankowość. Tematyka edukacyjna: komunikacja, techniki sprzedaży, jakość obsługi.

Łukasz Bukowiec - Trener, magistrant psychologii stosowanej, student ekonomii. Specjalizuje się w szeroko rozumianej branży e-commerce
(z handlem internetowym związany od 2004 roku). Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, funkcjonowania i promocji sklepów internetowych, a także rozpoczynania działalności w formacie “Start-Up". Interesuje się nowymi technologiami finansowymi (ze szczególnym naciskiem na wirtualną walutę Bitcoin), crowdsourcingiem, metodologią “Lean thinking” oraz zdrowym żywieniem. Prywatnie zapalony kucharz-amator, Couchsurfer i fan gier planszowych.

Dorota Czołak trener biznesu,  wykładowca,  psycholog  społeczny.

Praktyk zarządzania organizacją i zespołami. Ekspert w dziedzinie importu z Chin,  znawca kultury dalekowschodniej i pracy w środowisku międzykulturowym.
Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji biznesowej,  komunikacji międzykulturowej oraz szkoleniach dotyczących bezpiecznego importu z Chin. Prowadzi warsztaty kompetencji międzykulturowych dla biznesu oraz placówek oświatowych. Wspiera młodych przedsiębiorców jako mentor. Interesuje się kulturą chińską i zmianami społecznymi w Chinach.

www.eduforce.pl

Maciej Czarniawski - jest trenerem i konsultantem szkoleniowym, obecnie zajmuje się  organizacją szkoleń i rozwojem pracowników IBM TSS w Europie wschodniej i  centralnej. Szczególną uwagę zwraca na to, aby NIE stosować szkoleń  jako niewłaściwego zamiennika innych sposobów zwiększających efektywność  czy motywację.

Zbigniew Dzideczek - Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych na różnych uczelniach w zakresie handlu zagranicznego, ekonomii oraz stosunków międzynarodowych. Szkolony przez renomowane firmy w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania projektami , sprzedaży, marketing, negocjacji oraz wystąpień publicznych.

Prywatny przedsiębiorca specjalizujący się w programach restrukturyzacyjnych i  zarządzaniem zmianą. Swoją praktyczną wiedzę pożytkuje również w doradztwie oraz edukacji. Był Prezesem/Członkiem Zarządu/ Dyrektorem handlowym w takich firmach jak Huta Stalowa Wola,  ZPC Ursus, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu (obecnie Sikorsky Company) oraz  CIECH S.A.  Wykładowca zarządzania i negocjacji w programach magisterskich i studiach MBA  uczelni ASBIRO przy uniwersytecie Łazarskiego. Z sukcesem negocjował i finalizował transakcje oraz umowy handlowe i inwestycyjne na rynkach USA, Chin, Pakistanu, Rosji, Maroka, Republiki Południowej Afryki czy Brazylii.
Członek klubu TOP CAREERS Toastmasters w Warszawie, pełnił przez dwie kadencje funkcje Prezesa klubu a następnie jako Dyrektor Okręgu J4, obecnie PATHWAYS Guide  - nowego programu edukacyjnego Toastmasters International.

Partner austriackiej firmy EnGardE Verhandlungstraining GmbH oraz trener umiejętności negocjacyjnych (http://en.engarde-training.com). Polski partner  HPS Hierhold Presentation Services Gesellschaft m.b.H. – austriackiego Instytutu specjalizującego się w edukacji i treningach z profesjonalnych prezentacji oraz retoryki biznesowej (http://www.hps-training.com/en/hps/ueber-uns.html )

Joanna Hetman-Krajewska – adwokat i radca prawny; magister prawa i amerykanistyki. Od 2003 r. prowadzi Kancelarię Prawniczą PATRIMONIUM w Warszawie, specjalizującą się w obsłudze prawnej w zakresie prawa własności intelektualnej (prawo autorskie, znaki towarowe, prawo konkurencji, prawo internetu, prawo reklamy). Autorka publikacji książkowych oraz wielu artykułów traktujących o aktualnych problemach prawnych, ukazujących się na łamach „Rzeczpospolitej”, „Biblioteki Analiz” i „Magazynu Literackiego Książki”. Od 2005 r. zajmuje się działalnością szkoleniową, prowadząc szkolenia i konferencje z zakresu prawa własności intelektualnej. Prowadziła szkolenia z zakresu prawa autorskiego dla takich podmiotów jak: TVP, WSiP, SGH, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Politechnika Gdańska, PWN, Instytut Badań Literackich PAN, Stowarzyszenie Tłumaczy Polskich. Inicjatorka i wykładowca na Studiach Podyplomowych „Edytorstwo i Rynek Książki” w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa w Warszawie. Ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Obecnie wykładowca prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Członek Komisji Prawa Autorskiego działającej przy Ministrze Kultury i Dziedzictwa Narodowego (trzecia kadencja). Kontakt: joannahetman@patrimonium.com.pl. Więcej: www.patrimonium.com.pl


Dorota Isajuk specjalizacje: zakładanie, prowadzenie i rozliczanie działalności gospodarczej, fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni, biznes plan, marketing, rozliczanie dotacji unijnych.

Jakub Izbicki - Trener, przedsiębiorca, coach, mentor. Jest właścicielem firmy działającej w obszarze sprzedaży i doradztwa. W przeszłości wieloletni pracownik korporacji, gdzie m.in. szkolił trenerów i prowadził międzynarodowe projekty Train-the-Trainer. W sumie przez kilkanaście lat zdobywania doświadczenia w przedsiębiorczości i działaniach trenerskich przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych.

Beata Jakubowska - założyciel i główny koordynator Klubu Trenerów Biznesu. Freelancer - trener, doradca, badacz społeczny, kierownik projektów. Specjalizacje: ewaluacja, satysfakcja kliena, efektywność szkoleń, zarządzanie projektami. Założyciel i instruktor w Kobiecej szkoły 4x4.

Małgorzata Kaźmierska - trener biznesu, coach i manager.

Projektuje i wdraża procesy doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzania, sprzedaży i teambuildingu.
Posiada ponad pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry managerskiej, działów sprzedaży i obsługi klienta (około 5000 godzin szkoleniowych).
Poprowadziła 1000 godzin coachingu (w tym ok. 600 godzin w pracy z top managerami - wyższa kadra zarządzająca, zarządy spółek).
Manager zespołów sprzedażowych i  nie tylko. Autorka i realizatorka projektów szkoleniowych dla firm z branży: telekomunikacyjnej, FMCG, rekrutacyjnej oraz hazardowej.
Największą satysfakcję czerpie z wspierania w rozwoju.

Anna Kędzierska - psycholog i trenerka umiejętności psychospołecznych. Specjalizuje się w szkoleniach  z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych, zarządzania wizerunkiem, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołu i innych. Od 2006 roku współpracuje z mediami jako ekspert. Komentuje między innymi dla TVN, TVN24, Polsatu, TVP a także rozgłośni radiowych i prasy. więcej...

Karina Klar-Świderska - Senior Trener, prakyk, specjalista od edukacji dorosłych. Absolwentka studiów trenerskich na kierunku: Trener rozwoju osobistego i zawodowego, absolwentka studiów MBA. Obecnie jako trener wewnętrzny w organizacji finansowej, prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży, szkolenia produkowe. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie.

    

Beata Knap - trener rozwoju osobistego i zawodowego, w trakcie kształcenia psychologicznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu mowy ciała, autoprezentacji, wizerunku biznesowego, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej i innych zagadnień związanych z rozwojem osobistym. W swoich szkoleniach koncentruję się na zdiagnozowanych potrzebach biznesowych i indywidualnych oczekiwaniach uczestników. Interesuje się wizerunkiem politycznym, komunikacją i sprzedażą niewerbalną. Uwielbia biografie i historię ciekawych ludzi.

    
    

Anna Krajewska – jako trener działa od 2004 roku. Trener praktyk negocjacji, sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedażowym, bo tym zajmowała się wcześniej. Trener biznesu, instruktor, nauczyciel akademicki, doradca zawodowy, autor. Tworzy programy dydaktyczne, projektuje i prowadzi szkolenia, eksperymentuje z nowymi metodami edukacyjnymi. Pracuje z biznesem, administracją publiczną, oświatą. W każdym momencie swojej pracy wykorzystuje i propaguje informację zwrotną 😊 http://akrajewska.pl/

Marcin Łukaszewiczmanager i niezależny trener z 16 letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz w zarządzaniu sprzedażą.

    
Obecnie doradza, firmom i instytucjom, szkoli zespoły sprzedażowe oraz managerów liniowych z wielu branż, takich jak: farmacja, motoryzacja, FMCG, przemysł, finanse i bankowość, branża wydawnicza, edukacyjna, instytucje publiczne i wielu innych.
Zwrot z inwestycji uważa za kluczowy dla swoich Klientów dlatego w swoim podejściu uwzględnia przede wszystkim finalny efekt biznesowy, mając zawsze na uwadze, że biznes tworzą ludzie. Więcej

Jadwiga Moszyńskajako Trener Biznesu & Coach wspieram firmy  w szybszym osiąganiu celów biznesowych poprzez rozwój ich kadry kierowniczej oraz działów handlowych.                  Moje 18 letnie doświadczenie w roli Dyrektora Sprzedaży w środowisku korporacyjnym potrafię przełożyć na skuteczne metody rozwoju i wzmacniania kluczowych kompetencji kierowniczych.  Dzięki temu Menadżerowie  oraz Handlowcy  szybciej, łatwiej i z większą świadomością osiągają wyznaczone cele zawodowe i osobiste.               W jaki sposób? Dowiedz się więcej z mojej strony www.jadwigamoszynska.pl

Jako Coach kariery i doświadczony menedżer pomagam innym w ich codziennych wyzwaniach menedżerskich,          a także w świadomym kierowaniu swoją karierą, wg autorskiego programu „Pracuję z sensem i spełnieniem ©”. Jako Mentor ( projekt Mentors4Starters) wspieram także młode osoby, będące na początku swej drogi zawodowej lub w momencie dokonywania zmian zawodowych i życiowych oraz stawania przed trudnymi wyborami.                                                                            

Moje ulubione motto to słowa  A. Einsteina:
„ Trzeba być niespełna rozumu powtarzając w kółko tą samą czynność i oczekując innych rezultatów”.
    
Dorota Ostrożańska - trenerka, mentorka, facylitatorka, coacherka, masterka RMP® i RSMP®. Absolwentka UW, SGH, Szkoły Trenerów Metrum, Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na Empatii NVC. Finalistka wyróżniona w VI Edycji konkursu Polish National Sales Awards 2014 w kategorii Trener Sprzedaży. Od 25 lat związana z branżą sprzedaży, wcześniej jako menedżerka zarządzająca zespołami sprzedawców, szkoleniowców, mentorów i menedżerów, obecnie szkoli w zakresie efektywnej sprzedaży, rekrutacji, motywacji, przywództwa, kreatywności. Posiada rozległe doświadczenie w projektowaniu szkoleń. Najważniejsze kryterium oceny własnej od zawsze stanowi dla niej edukacja, dyktowana pragnieniem samodoskonalenia i świadomością, iż w ówczesny świecie uczenie się jest i ważne i wszechobecne. Z dumą wyznaje koncepcję lifelong learning doskonaląc kompetencje. Fascynuje ją wiele zagadnień, m.in. NVC, turkusowe organizacje, zarządzanie przez motywację i wartości, archetypy, ich rodzaje i związki pomiędzy nimi, systemy motywacji ludzkich. Biolożka, ekolożka i społeczniczka. Jedna z 11 inicjatorek „100-lecia Kobiet” na terenie województwa podlaskiego, założycielka My, Kobiety… aktywnie angażująca się w działania mające na celu wzrost samoświadomości i sprawczości kobiet.

Mariusz Pająk – Wyższe Studia Magisterskie na kierunku Socjologia, Katolicki Uniwersytet Lubelski, wydział Nauki Społeczne - specjalność ekologia, podyplomowo Zarządzanie i Organizacja oraz Akademia Trenera Biznesu - Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w działach sprzedaży. Obecnie handlowiec w dużej korporacji – branża paliwowa. Zainteresowania zawodowe to zagadnienia dotyczące komunikacji i współpracy oraz motywacji w wielu aspektach. Poza pracą zawodową śpiewa w chórze, biega, obserwuje ludzi a zwłaszcza siebie. Uwielbia swoją rodzinę w tym dwa koty i szarlotkę domowej roboty.

Jacek Krzysztof Pęczak – Doradca biznesu z 20-letnią praktyką zawodową. Pracował jako księgowy, właściciel biura rachunkowego oraz menedżer administracyjny i finansowy. Od 10 lat realizuje projekty wdrożeniowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w polskich organizacjach. Prowadzi szkolenia w zakresie: rachunkowości, finansów, kadrowo-płacowym, partnerstwa lokalnego, ekonomii społecznej, zarządzania NGO oraz kierowania zespołem i zawierania umów. Posiada bogate doświadczenie w zakresie funkcjonowania organizacji pozarządowych i rozliczania dotacji budżetowych oraz z EFS. wiecej...

Justyna PokładnikPedagog i Audytor Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu BHP (WSZOP Katowice).

Warsztatu trenerskiego uczyła się w Niemczech pracując w firmie Kirschstein&Partner w Hamburgu. Prowadzi warsztaty m.in. z zakresu psychologii bezpieczeństwa pracy, komunikacji, przywództwa w bezpieczeństwie, analizy powypadkowej, efektywnego prowadzenia szkoleń i kształtowania instrumentów bezpieczeństwa (ukierunkowanie na zmiany zachowania i świadomości). Ma doświadczenie w organizacji konkursów BHP i Dni Bezpieczeństwa. Przeprowadzi również analizy kultury bezpieczeństwa i doradza firmom, jak rozwijać ich kulturę bezpieczeństwa. Posiada doświadczenie w pracy w Polsce oraz za granicą (m.in. Niemcy, Szwajcaria, Oman). Dwukrotnie organizowała i przeprowadzała polską edycję konkursu K&P Safety Culture Award, wspierała również organizację wielu konferencji (m.in. „Aktywne dni BHP”). Pisze również artykuły do branżowych czasopism oraz opracowuje własne gry szkoleniowe.
Chętnie dzieli się swoją wiedzą ze studentami prowadząc gościnne wykłady.
W wolnym czasie prowadzi własnego bloga, pisze artykuły, czyta, jeździ na rowerze i organizuje z rodziną spontaniczne wyprawy po Europie.
Właścicielka firmy TAM.

Agnieszka Ptasińska - dilerka szczęścia, psycholog oraz trener ciekawy innych ludzi. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów doradczo-szkoleniowych z zakresu szczęścia w pracy,   komunikacji oraz budowania efektywnych multigeneracyjnych zespołów. Znam także specyfikę pracy projektowej, jestem certyfikowanym Scrum Masterem. W swojej pracy wykorzystuję narzędzia zaczerpnięte z rożnych metodyk zarządzania projektami, tak aby podnieść skuteczność moich działań.

Posiadam także doświadczenie w sprzedaży B2B, w branży FMCG gdzie zajmowałam się przygotowaniem oferty dla klientów oraz pracą w handlowcami.
Moją pasją jest ruch! Biegam, trenuję crossfit oraz lubię tańczyć.
Prowadzę projekt biznesowy Happy Dealer - www.happydealer.pl
    

Kamila Radzyńska - trener biznesu specjalizująca się w komunikacji międzykulturowej. Romanistka, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym.
Codzienne kontakty z dostawcami z Azji i Europy wzbogacają jej szkolenia z różnic kulturowych w biznesie.
Prowadzi treningi interkulturowe z obszarów : Korea Południowa, Chiny, Francja, Włochy,Belgia i Szwecja.
Chętnie opowiada o Chinach po francusku łacząc starą i nową pasję.
Więcej informacji: www.kamila-radzynska.pl  

Magdalena Robak - Moim marzeniem jest, by organizacje, zespoły i ludzie szli swoją drogą świadomie.
Pragmatyczny umysł z humanistycznym wykształceniem. Od 1997 roku pracuję jako trener, od 2007 realizuję działania doradcze, od 2015 jestem facylitatorem clean coaching. W pracy łączę biznesowy „konkret” i nastawienie na rezultaty z uważnością oraz szacunkiem dla indywidualności.
Moje specjalizacje: doskonalenie jakości zarządzania, kompetencje menedżerskie (w tym podejście projektowe), jakość obsługi Klientów, wzmacnianie kompetencji interpersonalnych.
Jako jedna z 6 osób w Polsce prowadzę licencjonowane szkolenia wprowadzające Clean Coaching Polska. Wprowadzam narzędzia i filozofię Clean do pracy trenerskiej i  projektowej.
Urszula Rudzka- Stankiewicz -  psycholog,  praktyk grywalizacji, prowadzi duże projekty wdrażania zmian oraz  wsparcia sprzedaży w organizacjach z wykorzystaniem platformy TribeWare.  Posiada doświadczenie w HR w międzynarodowych organizacjach. Inicjator  stworzenia sklepu internetowego z materiałami dla trenerów  GadzetyTrenera.pl. Autor licznych publikacji. Prywatnie mama dwójki  maluchów, zakochana w balecie i polskim morzu.

Violetta Rutkowska badacz rynku, właścicielka firmy badawczo-doradczej "Synergia".
więcej...

Anna Sabat Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi szkolenia z zarządzania. Jest wielką zwolenniczką współpracy biznesowej i klastrów.
więcej...

Robert Sadło - analityk pracujący w Zespole Raportowania i Analiz w jednym z zakładów ubezpieczeń, absolwent informatyki i ekonometrii oraz matematyki finansowej, trener umiejętności komputerowych (aplikacje biurowe, analiza danych, narzędzia wspomagające pracę trenera i edukatora).
Prywatnie wielki fan piłki nożnej, jazdy na nartach, gier planszowych i szkoleniowych.
    
Artur Scisłowski - psycholog, trener i psychoterapeuta. Od 2004 roku pracuje z młodzieżą niepełnosprawną w Ośrodku dla Dzieci Niewidomych w Laskach. Prowadzi także warsztaty rozwoju osobistego dla różnorodnych grup (lekarzy, nauczycieli, studentów, osób bezrobotnych i niepełnosprawnych). Od 2015 roku studiuje w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Psychoterapia Gestalt, czyli nurt humanistyczno-egzystencjalny, jest dla niego nie tylko dobrym sposobem na pracę terapeutyczną, lecz także uniwersalnym podejściem możliwym do zastosowania w wielu dziedzinach i różnych środowiskach. Miłośnik gier szkoleniowych, duńskich klocków i podróży. Prywatnie mąż i tata.
Izabela Sarnacoach (w trakcie akredytacji EMCC), trenerka well-balance (autorka programu treningowego Zdrowy Balans), trenerka FRIS, exs-menadżer w branży IT (18 lat), od 2015 r. właścicielka Pracowni Restart.
Specjalizacje: badanie stylów myślenia i działania FRIS (testy psychometryczne), budowanie wspierających nawyków, optymalna komunikacja w oparciu o style myślenia, wzmacnianie naturalnych zasobów i autentyczności, trening umiejętności wychowawczych, organizacja czasu – model monotasking.
Absolwentka SWPS, dyplomowany trener INTRA; certyfikowany Coach (SET).
Wspiera klientów w budowaniu spójności osobistej i samoświadomości, we wzmacnianiu wspierających relacji. Inspiruje do wewnętrznej i zewnętrznej transormacji. Wspiera zapracowane kobiety w osiąganiu optymalnej organizacji czasu dzięki przejściu na tryb monotasking.
FB: Well-being Coaching
Grupa FB: Być freelancerką i nie zwariować.
Instagram: Wellbeing_coaching

Agnieszka Szepielow Teorię  Ograniczeń praktykuje, popularyzuje i wdraża od 2000 roku. Światowej  klasy ekspertka, współpracowała z twórcą TOC – dr Goldrattem.

Realizuje  projekty usprawniające uzyskując znaczące wyniki w przeciągu tygodni (a  nie lat). Programy edukacyjne takie jak studia podyplomowe, Akademia  TOC, kursy eksperckie zarówno w Polsce jak i na świecie m.in. w USA,  Indiach, UK, RPA przybliżają podejście praktykom - zarówno konsultantom  jak i przedstawicielom organizacji z różnych branż. Więcej...

Agnieszka Wąsik -  człowiek aplikacja, trener biznesowy, coach, wykładowca akademicki i filolog klasyczny z wyboru. Specjalizuje się w nowych technologiach i mediach społecznościowych, a także w glottodydaktyce i komunikacji międzykulturowej. Doświadczenie zdobywała m.in. w placówkach dyplomatycznych, korporacjach międzynarodowych, na uniwersytetach i w placówkach oświatowych (w Polsce, USA i na Węgrzech). Od 2016 roku prowadzi w Warszawie centrum edukacyjne dla obcokrajowców (polskidokwadratu.pl). Szkoli na żywo i online ludzi z sześciu kontynentów świata.

Marian Wątroba -  trener i doradca z zakresu aspektów psychologicznych i społecznych organizacji. Od kilkudziesięciu lat pracuje czynnie jako terapeuta indywidualny i grupowy, prowadzi treningi psychologiczne, warsztaty z zakresu umiejętności społecznych indywidualnych i organizacyjnych.  Oprócz doświadczenia w zakresie psychologii, posiada liczne doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w organizacjach różnych branż. W Globalnej Sieci TenStep jest szczególnie ceniony za programy wsparcia i rozwoju trenerów i doradców oraz za wsparcie wdrożeń zarządzania projektami w aspektach psychologii zmiany. Więcej...

    

Ewa Wilczewska – Trener Biznesu; Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami, Licencjonowany Zarządca Nieruchomości; doświadczony Menadżer; praktyk sprzedaży. Właściciel firmy Cridea Consulting, działającej w obszarze Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami Komercyjnymi. Absolwentka Filologii Angielskiej na WSP w Warszawie. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET we Wrocławiu. Ponad 20 lat doświadczenia w biznesie. Ponad 10 lat doświadczenia trenerskiego w zakresie planowania i rozwoju firmy, technik skutecznej komunikacji z klientem, technik sprzedaży, skutecznego wdrażania standardów oraz wspierania w rozwoju kompetencji miękkich. Specjalistka wdrażania w branżę Agentów Nieruchomości, od budowania wizerunku marki, poprzez zaułki pracy Agenta, zgodnie z zasadami etyki zawodowej, po bardzo ważny aspekt modelu pracy handlowej. Autorka wielu szkoleń e-learningowych. W wolnych chwilach z pasją uprawia kolarstwo latem i narciarstwo zimą :)
    
Agnieszka Woś - Coach, Trener. Absolwentka Wydziału Zarządzania UW.
Praktyk biznesu z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu w branży usług. Od 11 lat związana z branżą HR. Specjalizuje się w coachingu relacji, sprzedażowym oraz Art Coachingu. Współautorka szkoleń dla trenerów w zakresie pracy z metaforą i obrazem. Autorka kart coachingowych Synapsa. Prowadzi warsztaty z zakresu sprzedaży oraz rozwoju osobistego w oparciu o podejście coachingowe.

Więcej na stronie: www.synapsazone.pl

    
Marzena Ziębicka-Leśnik - wieloletni praktyk Biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu na wysokich stanowiskach menedżerskich  (m.in. Dyrektor HR w Lionbridge, Dyrektor Komunikacji, Dyrektor Relacji Zewnętrznych, Dyrektor Centrum Szkoleń, Marketing & Advertisement Manager w Alcatelu Polska).
Interesuje się przede wszystkim zarządzaniem i rozwojem. Szczególnie zainteresowana wielokulturowością, z bogatymi  doświadczeniami zawodowymi w tym obszarze, począwszy od 10-letniej pracy w Filmie Polskim przy promocji i sprzedaży filmów polskich do wielu krajów świata i organizację polskich ekspozycji na międzynarodowych festiwalach filmowych,  poprzez pracę w korporacjach międzynarodowych (Alcatel Alsthom, Alcatel, Lionbridge) w środowisku wielokulturowym.
Jest autorką i trenerką różnych szkoleń o tematyce wielokulturowości a także szkoleń z zakresu zarządzania, przywództwa, komunikacji, rozwoju osobistego, etyki, PR i HR.  Ma doświadczenie pracy  w firmach cechujących się wyjątkową dynamiką zmian i najwyższymi standardami pracy.

W czasie wolnym najchętniej poznaje świat, podróżując lub czytając

Grażyna Żarlickaekspert systemów zarządzania ISO 9001, 22000, 27001, 14001 i PN-N 18001. Doradca, trener, konsultant, właścicielka firmy AS - QUAL Szkolenia Doradztwo Audity.
więcej...


Jerzy Żylak - trener biznesu specjalizujący się w szkoleniach: zakupowych, sprzedażowych, międzykulturowych, z negocjacji.  Absolwent Wydz. Handlu Zagranicznego SGH oraz podyplomowych studiów trenerskich w Instytucie Zastosowania Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ponad 30 lat pracował w biznesie międzynarodowym, jako: produkt manager, Dyr. Dz. Zakupów, Dyr. Handlowy Non-Food, Dyr. Marketingu i Sprzedaży, Dyr. Zaopatrzenia i Logistyki, Dyr. Zarządzający. Od 2010 r. właściciel firmy Juwanela Consulting Jerzy Żylak i zajmuje się szkoleniami biznesowymi, consultingiem, projektami strategicznymi i rozwojowymi. Wykładowca na studiach podyplomowych w SGH. Więcej informacji: http://www.goldenline.pl/jerzy-zylak/

Specjalizacje trenerskie Klubowiczów:

Szkolimy z różnorodnych tematów, a oto niektóre z nich:

  • księgowość


  • psychologia biznesu


  • sprzedaż B2B, B2C, H2H




  • obsługa klienta


  • rachunkowość zarządcza


  • BHP




  • szkolenia medyczne


  • ISO


  • zarządzanie projektami




  • profesjonalny sekretariat


  • badania społeczne


  • komunikacja biznesowa




  • MS Office


  • zarządzanie jakością


  • praca zespołowa




  • działalność gospodarcza


  • szkolenia dla branży motoryzacyjnej


  • finanse




  • NGO


  • coaching


  • prawo




  • zarządzanie zasobami ludzkimi


  • call center


  • zarządzanie i przywództwo




  • zarządzanie czasem


  • ewaluacja


  • harmonogramowanie




  • handel zagraniczny


  • zarządzanie zmianą


  • wystąpienia publiczne




  • motywowanie zespołu


  • dotacje unijne


  • PR




  • szkolenia dla trenerów


  • rozwój osobisty


  • analiza finansowa




  • trening interpersonalny


  • zarządzanie strategiczne


i wiele innych.




 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego