Sylwetki - Klub Trenerow Biznesu

Przejdź do treści

Menu główne:

O Klubie

Szanowni Klubowicze, drodzy goście, zachęcamy do kontaktu i podjęcia współpracy z naszymi trenerami. Jeśli w notce nie ma kontaktu do trenera, jest on możliwy poprzez Klub.
Na stronie prezentowane są sylwetki tylko niektórych osób zrzeszonych w Klubie. Klub liczy około 80-90 czynnych Członków i ponad 1000 sympatyków. Jeśli szukacie Państwo specjalisty zapraszamy również do kontaktu poprzez Klub.

Piotr Babiński Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządzających (m.in. Prezes Zarządu Eduscho Polska i CEO Browaru Belgia). Absolwent UE w Krakowie;  umiejętności  menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania marketingowego, finansowego oraz HR doskonalił na stażach w Institut Français  de Gestion.

    
Od 10 lat trener biznesu, coach i mentor. Doradza firmom, uczy i wspiera menedżerów i handlowców w ich rozwoju, korzystając z własnych doświadczeń menedżerskich. Prowadzi  także szkolenia  w miejscu pracy (on the job training). Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową.
Specjalizuje się w sprzedaży i negocjacjach handlowych; przywództwie i zarządzaniu zespołem; komunikacji i asertywności; budowaniu relacji z klientem; zarządzaniu strategicznym.

Kamila Bidzińska - konsultantka biznesowa i trenerka dla kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderator Design Thinking. Trener-wykładowca z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych

i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań.
Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST,  organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w usprawnianiu procesów informacyjnych oraz zarządzania zmianą.

Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i zarządzania wiedzą na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.
Daniel  Bordman – trener, coach ICC, zawodowy aktor, projektant komunikacji i  doświadczeń klienta. Szkoli z BYCIA PUBLICZNEGO, zmienia głosy, ułatwia  komunikację, wspiera kreatywność, udoskonala obsługę. Pracował między  innymi dla takich firm jak ABC DATA SA., Alcatel – Lucent Polska,  Benefit Systems SA, Ciech SA., Citi Handlowy, Delloite, General  Electric, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, ITI, Johnson&Johnson,  Politechnika Łódzka, PWC, Roche Polska, SGH w Warszawie, Teekanee, The  Royal Bank of Scotland, VOX Meble, YES Biżuteria i wielu innych.
Więcej informacji do znalezienia na www.bordman.pl
Łukasz Bukowiec - Wierzę, że dzięki internetowi, każdy może zarabiać samodzielnie zarządzając własnym czasem. Wcielam w życie to przekonanie, prowadząc e-sklepy i tworząc startupy - z przeświadczeniem, że każdą ideę można udoskonalić. Wykorzystując swoje doświadczenie, doradzam innym, jak tworzyć ich własne, dochodowe sklepy internetowe. Z entuzjazmem spoglądam na rozproszoną ekonomię i kryptowaluty, w które od lat inwestuję. Fascynacja praktycznym wykorzystaniem nowych technologii sprawiła, że zostałem E-Obywatelem Estonii. Jako trener biznesu pomagam rozwijać umiejętności - jak mogę Ci pomóc? Tel. 608221993 mail lukasz.bukowiec@gmail.com

Dorota Czołak trener biznesu,  wykładowca,  psycholog  społeczny.

Praktyk zarządzania organizacją i zespołami. Ekspert w dziedzinie importu z Chin,  znawca kultury dalekowschodniej i pracy w środowisku międzykulturowym.
Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji biznesowej,  komunikacji międzykulturowej oraz szkoleniach dotyczących bezpiecznego importu z Chin. Prowadzi warsztaty kompetencji międzykulturowych dla biznesu oraz placówek oświatowych. Wspiera młodych przedsiębiorców jako mentor. Interesuje się kulturą chińską i zmianami społecznymi w Chinach.

www.eduforce.pl

Maciej Czarniawski - jest trenerem i konsultantem szkoleniowym, obecnie zajmuje się  organizacją szkoleń i rozwojem pracowników w Polsce i za granicą. Szczególną uwagę zwraca na to, aby NIE stosować szkoleń jako niewłaściwego zamiennika innych sposobów zwiększających efektywność czy motywację.

Magdalena Czubaszek-Nowaczyk - Trener i coach – opracowuję i realizuję  autorskie programy szkoleniowe  ukierunkowane na usprawnienie pracy zespołów. W swojej pracy skupiam się na rozwoju kompetencji z szeroko pojętej komunikacji, współpracy w zespole i zarządzania zespołami, Wspieram zmiany organizacyjne i procesowe. Wdrażam i ujednolicam standardy w organizacjach. W sierpniu 2018 uzyskałam międzynarodowy certyfikat Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie.

W swojej pracy opieram się na podejściu bazującym na mocnych stronach, a talenty według Instytutu Gallupa są jednym z narzędzi, które wykorzystuję. Mam doświadczenie managerskie i projektowe w międzynarodowym środowisku. W swoim dorobku mam ponad 2000 godzin przeprowadzonych warsztatów dla korporacji, firm rodzinnych, organizacji pozarządowych oraz dla trenerów i coachów .
www.linkedin.com/in/magdalenanowaczyk |+48 533 33 66 77 | czubaszek.strengths@gmail.com
Wiktor Dobrowolski - Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na AGH w Krakowie oraz Executive Master of Business Administration na ALK w Warszawie.
Przedsiębiorca i konsultant z wieloletnim doświadczeniem w analityce biznesowej, modelowaniu finansowym i planowaniu strategicznym oraz zarządzaniu projektami w takich branżach, jak marketing internetowy i WWW, pośrednictwo finansowe, FMCG oraz telekomunikacja.
Szkoleniowiec w dziedzinie doradztwa finansowego oraz e-commerce.
Pasjonat wspinaczki skalnej i turystyki wysokogórskiej.

Zbigniew Dzideczek - Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych na różnych uczelniach w zakresie handlu zagranicznego, ekonomii oraz stosunków międzynarodowych. Szkolony przez renomowane firmy w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania projektami , sprzedaży, marketing, negocjacji oraz wystąpień publicznych.

Prywatny przedsiębiorca specjalizujący się w programach restrukturyzacyjnych i  zarządzaniem zmianą. Swoją praktyczną wiedzę pożytkuje również w doradztwie oraz edukacji. Był Prezesem/Członkiem Zarządu/ Dyrektorem handlowym w takich firmach jak Huta Stalowa Wola,  ZPC Ursus, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu (obecnie Sikorsky Company) oraz  CIECH S.A.  Wykładowca zarządzania i negocjacji w programach magisterskich i studiach MBA  uczelni ASBIRO przy uniwersytecie Łazarskiego. Z sukcesem negocjował i finalizował transakcje oraz umowy handlowe i inwestycyjne na rynkach USA, Chin, Pakistanu, Rosji, Maroka, Republiki Południowej Afryki czy Brazylii.
Członek klubu TOP CAREERS Toastmasters w Warszawie, pełnił przez dwie kadencje funkcje Prezesa klubu a następnie jako Dyrektor Okręgu J4, obecnie PATHWAYS Guide  - nowego programu edukacyjnego Toastmasters International.

Partner austriackiej firmy EnGardE Verhandlungstraining GmbH oraz trener umiejętności negocjacyjnych (http://en.engarde-training.com). Polski partner  HPS Hierhold Presentation Services Gesellschaft m.b.H. – austriackiego Instytutu specjalizującego się w edukacji i treningach z profesjonalnych prezentacji oraz retoryki biznesowej (http://www.hps-training.com/en/hps/ueber-uns.html )

Magda Flera - Certyfikowana Coach ACC ICF, Certyfikowana Trenerka Akademii SET, założycielka Dowartościownia.pl. Mentorka w zakresie zdrowego stylu życia, licencjonowany dietetyk kliniczny ze specjalizacją dietetyki sportowej. Certyfikowana trenerka personalna, ex zawodniczka sportów sylwetkowych. Specjalizuje się w coachingu dowartościowania, autentyczności i samoakceptacji. Prowadzi sesje indywidualne, grupowe, a także wspiera organizacje i firmy dbające o dobrostan pracowników.

Marta Fiłoń - trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla salonów i klinik urody. Autorka książek: „Mistrz Recepcji – jak sprzedawać więcej przez telefon i przy recepcji w klinice urody” oraz „Reklama na Facebooku dla salonów beauty”, a także kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków. Autorka artykułów w prasie branżowej: Beauty Forum, Kosmetologia Estetyczna, Be Inspiration. Prelegentka licznych konferencji branżowych. Od 2010 roku prowadzi Akademię Managera Beauty oraz szkolenia otwarte, jak i dedykowane dla branży beauty i spa. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej. Łączy twardą wiedzę o prowadzeniu biznesu z psychologią dzięki studiom na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Szkoleniowiec po Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Więcej na www.martafilon.pl

Maja Gawryolek-Osińska Trenerka, filozofka, koordynatorka projektów, wiceprezeska i współzałożycielka Stowarzyszenia Strefa Wzrostu. Obecnie pracuję również, jako specjalistka w programie Kampanie Edukacyjno-Informacyjne w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, moim zadaniem jest praca dla i z młodzieżą wokół dylematów i wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii. Mam doświadczenie jako nauczycielka akademicka Politechniki Warszawskiej Wydziału Administracji i Nauk Społecznych, prowadziłam tam zajęcia w zakresie efektywnego uczenia się, technik pamięci oraz dydaktyki pracy metodą dociekań filozoficznych dla dzieci i młodzieży. Jestem autorką bajek motywacyjnych i filozoficznych dla dzieci. Jestem absolwentką Akademii Liderów Organizacji Pozarządowych prowadzoną przez Stowarzyszenie Boris i Polskie Towarzystwo Ekonomiczne.

Joanna Hetman-Krajewska – adwokat i radca prawny; magister prawa i amerykanistyki. Od 2003 r. prowadzi Kancelarię Prawniczą PATRIMONIUM w Warszawie, specjalizującą się w obsłudze prawnej w zakresie prawa własności intelektualnej (prawo autorskie, znaki towarowe, prawo konkurencji, prawo internetu, prawo reklamy). Autorka publikacji książkowych oraz wielu artykułów traktujących o aktualnych problemach prawnych, ukazujących się na łamach „Rzeczpospolitej”, „Biblioteki Analiz” i „Magazynu Literackiego Książki”. Od 2005 r. zajmuje się działalnością szkoleniową, prowadząc szkolenia i konferencje z zakresu prawa własności intelektualnej. Prowadziła szkolenia z zakresu prawa autorskiego dla takich podmiotów jak: TVP, WSiP, SGH, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Politechnika Gdańska, PWN, Instytut Badań Literackich PAN, Stowarzyszenie Tłumaczy Polskich. Inicjatorka i wykładowca na Studiach Podyplomowych „Edytorstwo i Rynek Książki” w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa w Warszawie. Ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Obecnie wykładowca prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Członek Komisji Prawa Autorskiego działającej przy Ministrze Kultury i Dziedzictwa Narodowego (trzecia kadencja). Kontakt: joannahetman@patrimonium.com.pl. Więcej: www.patrimonium.com.pl


Dorota Isajuk specjalizacje: zakładanie, prowadzenie i rozliczanie działalności gospodarczej, fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni, biznes plan, marketing, rozliczanie dotacji unijnych.

Jakub Izbicki - Trener, przedsiębiorca, coach, mentor. Jest właścicielem firmy działającej w obszarze sprzedaży i doradztwa. W przeszłości wieloletni pracownik korporacji, gdzie m.in. szkolił trenerów i prowadził międzynarodowe projekty Train-the-Trainer. W sumie przez kilkanaście lat zdobywania doświadczenia w przedsiębiorczości i działaniach trenerskich przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych.

Beata Jakubowska - założycielka Klubu Trenerów Biznesu. Trener, doradca, badacz społeczny, kierownik projektów, przedsiębiorca. Współwłaścicielka sklepu dla trenerów Gadzety Trenera. Założycielka i instruktorka w Kobiecej szkoły 4x4.

Małgorzata Kaźmierska - trener biznesu, coach i manager.

Projektuje i wdraża procesy doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzania, sprzedaży i teambuildingu.
Posiada ponad pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry managerskiej, działów sprzedaży i obsługi klienta (około 5000 godzin szkoleniowych).
Poprowadziła 1000 godzin coachingu (w tym ok. 600 godzin w pracy z top managerami - wyższa kadra zarządzająca, zarządy spółek).
Manager zespołów sprzedażowych i  nie tylko. Autorka i realizatorka projektów szkoleniowych dla firm z branży: telekomunikacyjnej, FMCG, rekrutacyjnej oraz hazardowej.
Największą satysfakcję czerpie z wspierania w rozwoju.

Anna Kędzierska - psycholog i trenerka umiejętności psychospołecznych. Specjalizuje się w szkoleniach  z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych, zarządzania wizerunkiem, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołu i innych. Od 2006 roku współpracuje z mediami jako ekspert. Komentuje między innymi dla TVN, TVN24, Polsatu, TVP a także rozgłośni radiowych i prasy. więcej...

Karina Klar-Świderska - Senior Trener, prakyk, specjalista od edukacji dorosłych. Absolwentka studiów trenerskich na kierunku: Trener rozwoju osobistego i zawodowego, absolwentka studiów MBA. Obecnie jako trener wewnętrzny w organizacji finansowej, prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, sprzedaży, szkolenia produkowe. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie.

    

Elżbieta Kowalewska - w oparciu o swoją wiedzę, doświadczenia i pasję, propaguję i wdrażam w firmach „ludzką stronę biznesu”, doskonaląc umiejętności miękkie kadry kierowniczej i menedżerskiej oraz pracowników.

Pomagam firmom w tworzeniu środowiska pracy przyjaznego pracownikom różnych pokoleń.
Wspomniana pomoc obejmuje wsparcie „młodych” pracowników na etapie adaptacji do nowego środowiska pracy, ułatwienie współpracy z kolegami ze „starszych” pokoleń, aktywne włączanie się w działalność firmy i własny rozwój.
Pomoc dla kadr kierowniczych i menedżerskich polega na doskonaleniu niezbędnych umiejętności miękkich, przydatnych w zarządzaniu różnymi pokoleniami, a także kształtowaniu kultury organizacyjnej, uwzględniającej potrzeby, możliwości i umiejętności pracowników różnych pokoleń i osobowości.  
Oprócz autorskich szkoleń i cykli doskonalących z obszaru doskonalenia umiejętności miękkich, prowadzę również szkolenia z zakresu sprzedaży relacyjnej i obsługi klienta.
W biznesie pracuję od 27 lat, wcześniej na stanowiskach handlowych i menedżerskich, od 11 lat, jako konsultant i trener biznesu. Zrealizowałam ponad 2800 godzin szkoleniowych współpracując z firmami doradczo-szkoleniowymi i w ramach własnej działalności trenerskiej.
We współpracy z domem kultury, prowadzę dla mieszkańców autorskie cykle spotkań interaktywnych „Ja i inni”, sprzyjające samodoskonaleniu uczestników i wzmacnianiu ich relacji interpersonalnych z innymi osobami.
Publikacja – portal HRPolska.pl - „Ludzka strona biznesu”
Zainteresowania: psychologia biznesu; doskonalenie relacji międzyludzkich; dogoterapia i wpływ „psiej” psychologii na rozwój człowieka; przyroda; żeglarstwo.
Więcej informacji o mnie na stronach:

Anna Krajewska – jako trener działa od 2004 roku. Trener praktyk negocjacji, sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedażowym, bo tym zajmowała się wcześniej. Trener biznesu, instruktor, nauczyciel akademicki, doradca zawodowy, autor. Tworzy programy dydaktyczne, projektuje i prowadzi szkolenia, eksperymentuje z nowymi metodami edukacyjnymi. Pracuje z biznesem, administracją publiczną, oświatą. W każdym momencie swojej pracy wykorzystuje i propaguje informację zwrotną 😊 http://akrajewska.pl/

Joanna Małachowska - Z pracą dla HR i w HR jest związana od 1998 roku. Była rekruterem, trenerem i konsultantem w firmie szkoleniowej. Przez 8 lat pracowała w Dziale HR Grupy Aviva, zdobywając doświadczenie w koordynowaniu i dostarczaniu działań rozwojowych dla pracowników w powiązaniu z innymi procesami HR. W CoachWise S.A. odpowiada za relacje z klientami korporacyjnymi, ofertowanie i sprzedaż usług oraz prowadzenie wybranych projektów szkoleniowych i doradczych.

Jadwiga Moszyńskajako Trener Biznesu & Coach wspieram firmy  w szybszym osiąganiu celów biznesowych poprzez rozwój ich kadry kierowniczej oraz działów handlowych.                  Moje 18 letnie doświadczenie w roli Dyrektora Sprzedaży w środowisku korporacyjnym potrafię przełożyć na skuteczne metody rozwoju i wzmacniania kluczowych kompetencji kierowniczych.  Dzięki temu Menadżerowie  oraz Handlowcy  szybciej, łatwiej i z większą świadomością osiągają wyznaczone cele zawodowe i osobiste.               W jaki sposób? Dowiedz się więcej z mojej strony www.jadwigamoszynska.pl

Jako Coach kariery i doświadczony menedżer pomagam innym w ich codziennych wyzwaniach menedżerskich,          a także w świadomym kierowaniu swoją karierą, wg autorskiego programu „Pracuję z sensem i spełnieniem ©”. Jako Mentor ( projekt Mentors4Starters) wspieram także młode osoby, będące na początku swej drogi zawodowej lub w momencie dokonywania zmian zawodowych i życiowych oraz stawania przed trudnymi wyborami.                                                                            

Moje ulubione motto to słowa  A. Einsteina:
„ Trzeba być niespełna rozumu powtarzając w kółko tą samą czynność i oczekując innych rezultatów”.
    
Dorota Ostrożańska - trenerka, mentorka, facylitatorka, coacherka, masterka RMP® i RSMP®. Absolwentka UW, SGH, Szkoły Trenerów Metrum, Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na Empatii NVC. Finalistka wyróżniona w VI Edycji konkursu Polish National Sales Awards 2014 w kategorii Trener Sprzedaży. Od 25 lat związana z branżą sprzedaży, wcześniej jako menedżerka zarządzająca zespołami sprzedawców, szkoleniowców, mentorów i menedżerów, obecnie szkoli w zakresie efektywnej sprzedaży, rekrutacji, motywacji, przywództwa, kreatywności. Posiada rozległe doświadczenie w projektowaniu szkoleń. Najważniejsze kryterium oceny własnej od zawsze stanowi dla niej edukacja, dyktowana pragnieniem samodoskonalenia i świadomością, iż w ówczesny świecie uczenie się jest i ważne i wszechobecne. Z dumą wyznaje koncepcję lifelong learning doskonaląc kompetencje. Fascynuje ją wiele zagadnień, m.in. NVC, turkusowe organizacje, zarządzanie przez motywację i wartości, archetypy, ich rodzaje i związki pomiędzy nimi, systemy motywacji ludzkich. Biolożka, ekolożka i społeczniczka. Jedna z 11 inicjatorek „100-lecia Kobiet” na terenie województwa podlaskiego, założycielka My, Kobiety… aktywnie angażująca się w działania mające na celu wzrost samoświadomości i sprawczości kobiet.

Jacek Krzysztof Pęczak – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, studia podyplomowe z rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doradca biznesu z 30-letnią praktyką zawodową. Zrealizował ponad 4.000 godzin wykładów i doradztwa dla różnych odbiorców – od osób bezrobotnych poprzez absolwentów wyższych uczelni do właścicieli i kadry kierowniczej firm. Pracował jako księgowy, właściciel biura rachunkowego oraz menedżer administracyjny
i finansowy. Realizował projekty wdrożeniowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w polskich organizacjach. Prowadzi szkolenia w zakresie rachunkowości, finansów, audytu organizacyjnego, kadrowo-płacowym, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania NGO oraz kierowania zespołem i zawierania umów. Posiada bogate doświadczenie w zakresie funkcjonowania organizacji pozarządowych i rozliczania dotacji. Współpracuje z grupą uczelni WSB jako wykładowca kontraktowy. Łatwo nawiązuje kontakt ze swoimi słuchaczami, jest dobrym oratorem i dowcipnym wykładowcą.

Agnieszka Ptasińska - dilerka szczęścia, psycholog oraz trener  ciekawy innych ludzi. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w realizacji  projektów doradczo-szkoleniowych z zakresu szczęścia w pracy,   komunikacji oraz budowania efektywnych multigeneracyjnych zespołów. Znam  także specyfikę pracy projektowej, jestem certyfikowanym Scrum  Masterem. W swojej pracy wykorzystuję narzędzia zaczerpnięte z rożnych  metodyk zarządzania projektami, tak aby podnieść skuteczność moich  działań.

Posiadam także doświadczenie w sprzedaży B2B, w  branży FMCG gdzie zajmowałam się przygotowaniem oferty dla klientów oraz  pracą w handlowcami.
Moją pasją jest ruch! Biegam, trenuję crossfit oraz lubię tańczyć.
Prowadzę projekt biznesowy Happy Dealer - www.happydealer.pl
    

Kamila Radzyńska - trener biznesu specjalizująca się w komunikacji międzykulturowej. Romanistka, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym.
Codzienne kontakty z dostawcami z Azji i Europy wzbogacają jej szkolenia z różnic kulturowych w biznesie.
Prowadzi treningi interkulturowe z obszarów : Korea Południowa, Chiny, Francja, Włochy,Belgia i Szwecja.
Chętnie opowiada o Chinach po francusku łacząc starą i nową pasję.
Więcej informacji: www.kamila-radzynska.pl  

Urszula Rudzka-Stankiewicz - psycholog, praktyk grywalizacji i ekonomii behawioralnej, wspiera wdrażanie zmian w organizacjach, projektuje systemy motywacyjne i pomaga projektować angażujące produkty. Prowadzi własną firmę doradczą be/have design. Inicjator stworzenia sklepu internetowego z materiałami dla trenerów  GadzetyTrenera.pl. Autor licznych publikacji. Prywatnie uwielbia balet, dobre wino i stawia właśnie pierwsze kroki w ogrodnictwie.
Violetta Rymszewicz –  absolwentka University of Cambridge i Uniwersytetu im A. Mickiewicza w Poznaniu. Psychometra certyfikowany przez British Psychological Society. Członkini British Psychological Society, dział – psychologia pracy i organizacji.  Na rynku szkoleń i doradztwa aktywna od 1998 roku.
Obszary specjalizacji zawodowej:
  1. Doradztwo indywidualne i szkolenia w zakresie: planowania karier, ścieżek edukacyjnych,  rynku pracy i zarządzania talentami.
  2. Doradztwo indywidualne i szkolenia w zakresie egzaminów EPSO (rekrutacje do instytucji UE).
  3. Szkolenia w zakresie: pomiarów kompetencji na potrzeby rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracowniczego, projektowania i realizacji Centrum Oceny Kompetencji typu Assessment i Development Centre, wykorzystanie testów psychometrycznych na potrzeby rekrutacji i szkoleń.
  4. Szkolenia branżowe dla rekruterów i specjalistów HR.
 
Portfolio wybranych projektów: rymszewicz.eu/abput/
Dane kontaktowe:  
Telefon 0032 487 381 274,  
e-mail – szkolenia@rymszewicz.eu   

    
Artur Scisłowski - psycholog, trener i psychoterapeuta. Od 2004 roku pracuje z młodzieżą niepełnosprawną w Ośrodku dla Dzieci Niewidomych w Laskach. Prowadzi także warsztaty rozwoju osobistego dla różnorodnych grup (lekarzy, nauczycieli, studentów, osób bezrobotnych i niepełnosprawnych). Od 2015 roku studiuje w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Psychoterapia Gestalt, czyli nurt humanistyczno-egzystencjalny, jest dla niego nie tylko dobrym sposobem na pracę terapeutyczną, lecz także uniwersalnym podejściem możliwym do zastosowania w wielu dziedzinach i różnych środowiskach. Miłośnik gier szkoleniowych, duńskich klocków i podróży. Prywatnie mąż i tata.
Katarzyna Syrówka Jako trener biznesu posiadam ponad 11 lat doświadczenia na sali szkoleniowej. W toku swojej kariery zawodowej przeprowadziłam ponad 700 godzin szkoleń i wykładów. Posiadam akredytację trenerską międzynarodowych firm szkoleniowych TACK & TMI oraz Certyfikat Ukończenia Akademii Mentora. Jestem członkiem stowarzyszenia coachingu i mentoringu EMCC. Jestem takze praktykiem. Moją specjalizacją jest wsparcie w poszukiwaniu swojej drogi zawodowej oraz rozwój kompetencji managerskich.
Od 2007 r prowadzę szkolenia otwarte oraz sesje indywidualne oparte o wyniki badania Talentów Gallupa.
Wierzę, że każdy jest wyjątkowy i jedyna trudność to wydobyć na zewnątrz unikalne moce i wskazać, jak z nich korzystać. Nieustannie znajduję w ludziach ich talenty i sprawiam, że je rozwijają.
Projektuję indywidualną ścieżkę z wykorzystaniem innowacyjnych, specjalistycznych narzędzi. Ich efektywność potwierdziłam, realizując kilkadziesiąt programów szkoleniowych, badań i sesji mentoringowych.
  • Posiadam międzynarodową akredytację mentorską EMCC na II-m poziomie Practitioner®
  • Gallup® Certified Strengths Coach
  • Diagnosta kompetencji managerskich
  • Przestrzegam Globalnego Kodeksu Etycznego EMCC. Poddaję się superwizji zawodowej
Pracowałam z menedżerami w firmach takich jak: KPMG, GPW, Bank Pekao SA, AMBRA, PKN Orlen, JLL, Polfa, NN, NetWorkS!, Polfarma, Innogy, Grupa PZR, Kancelaria WKB, KRK Legal, CBRE

Agnieszka Szepielow Teorię  Ograniczeń praktykuje, popularyzuje i wdraża od 2000 roku. Światowej  klasy ekspertka, współpracowała z twórcą TOC – dr Goldrattem.

Realizuje  projekty usprawniające uzyskując znaczące wyniki w przeciągu tygodni (a  nie lat). Programy edukacyjne takie jak studia podyplomowe, Akademia  TOC, kursy eksperckie zarówno w Polsce jak i na świecie m.in. w USA,  Indiach, UK, RPA przybliżają podejście praktykom - zarówno konsultantom  jak i przedstawicielom organizacji z różnych branż. Więcej...

Marian Wątroba -  trener i doradca z zakresu aspektów psychologicznych i społecznych organizacji. Od kilkudziesięciu lat pracuje czynnie jako terapeuta indywidualny i grupowy, prowadzi treningi psychologiczne, warsztaty z zakresu umiejętności społecznych indywidualnych i organizacyjnych.  Oprócz doświadczenia w zakresie psychologii, posiada liczne doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w organizacjach różnych branż. W Globalnej Sieci TenStep jest szczególnie ceniony za programy wsparcia i rozwoju trenerów i doradców oraz za wsparcie wdrożeń zarządzania projektami w aspektach psychologii zmiany. Więcej...

    
Kasia Więckowska - twórczyni marki Krucha-Silna, trener mentalny, mentorka i coach kobiet, certyfikowany konsultant odporności psychicznej.
Pomaga kobietom w akceptowaniu i integrowaniu ich mocnych stron oraz wewnętrznej kruchości. Zachęca je do łączenia siły i wrażliwości psychicznej prowadzących do pełnej radości i równowagi.
Posiada 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołami w działach finansowych zdobyte w kraju i za granicą w różnych sektorach gospodarki (motoryzacja, media i komunikacja, bankowość, produkcja). Coach Action Learning, facylitator Management 3.0. Coach biznesu i rozwoju osobistego, certyfikowany trener i praktyk biznesu.
          

Ewa Wilczewska – Trener Biznesu; Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami, Licencjonowany Zarządca Nieruchomości; doświadczony Menadżer; praktyk sprzedaży. Właściciel firmy Cridea Consulting, działającej w obszarze Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami Komercyjnymi. Absolwentka Filologii Angielskiej na WSP w Warszawie. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET we Wrocławiu. Ponad 20 lat doświadczenia w biznesie. Ponad 10 lat doświadczenia trenerskiego w zakresie planowania i rozwoju firmy, technik skutecznej komunikacji z klientem, technik sprzedaży, skutecznego wdrażania standardów oraz wspierania w rozwoju kompetencji miękkich. Specjalistka wdrażania w branżę Agentów Nieruchomości, od budowania wizerunku marki, poprzez zaułki pracy Agenta, zgodnie z zasadami etyki zawodowej, po bardzo ważny aspekt modelu pracy handlowej. Autorka wielu szkoleń e-learningowych. W wolnych chwilach z pasją uprawia kolarstwo latem i narciarstwo zimą :)
    
    

Katarzyna Wolszczak - Konsultantka, trenerka, coach ACC ICF i Master Reiss Motivation Profile® z wieloletnią praktyką zawodową w obszarze sprzedaży, zarządzania operacyjnego i obsługi klienta. Jest jednym z nielicznych specjalistów zero waste na rynku polskim. Ekspertka w zakresie tworzenia i wdrażania strategii sprzedaży, budowania lojalności i satysfakcji klienta, jak również rozwoju pracowników. Autorka kompleksowego systemu raportującego dla klientów. Realizuje projekty doradcze i rozwojowe,  posiada doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu procesów rekrutacji i selekcji, onbordingu, employee experience oraz outplacementowych. Tworzy autorskie programy rozwojowe m.in. z zakresu organizacji pracy, i zarządzania czasem. Stworzyła program coachingowo-mentoringowy z marki osobistej, program rozwojowy dla kobiet „Kobieta odNowa” oraz Akademię Zero Waste, w ramach której prowadzi unikalne warsztaty m.in. dla firm i instytucji. Pracuje również w języku angielskim.
Kontakt:
katarzyna.wolszczak@180change.pl
          
Agnieszka Woś - Coach, Trener. Absolwentka Wydziału Zarządzania UW.
Praktyk biznesu z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu w branży usług. Od 11 lat związana z branżą HR. Specjalizuje się w coachingu relacji, sprzedażowym oraz Art Coachingu. Współautorka szkoleń dla trenerów w zakresie pracy z metaforą i obrazem. Autorka kart coachingowych Synapsa. Prowadzi warsztaty z zakresu sprzedaży oraz rozwoju osobistego w oparciu o podejście coachingowe.

Więcej na stronie: www.synapsazone.pl

Grażyna Żarlickaekspert systemów zarządzania ISO 9001, 22000, 27001, 14001 i PN-N 18001. Doradca, trener, konsultant, właścicielka firmy AS - QUAL Szkolenia Doradztwo Audity.
więcej...


Jerzy Żylak - trener biznesu specjalizujący się w szkoleniach: zakupowych, sprzedażowych, międzykulturowych, z negocjacji.  Absolwent Wydz. Handlu Zagranicznego SGH oraz podyplomowych studiów trenerskich w Instytucie Zastosowania Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ponad 30 lat pracował w biznesie międzynarodowym, jako: produkt manager, Dyr. Dz. Zakupów, Dyr. Handlowy Non-Food, Dyr. Marketingu i Sprzedaży, Dyr. Zaopatrzenia i Logistyki, Dyr. Zarządzający. Od 2010 r. właściciel firmy Juwanela Consulting Jerzy Żylak i zajmuje się szkoleniami biznesowymi, consultingiem, projektami strategicznymi i rozwojowymi. Wykładowca na studiach podyplomowych w SGH. Więcej informacji: http://www.goldenline.pl/jerzy-zylak/

 
Copyright 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego